XP za výrobky
#21
(03.04.2017 v 10:48)Stig napsal(a): Problém je v tom, že sekat a kopat může i ten war.

Nutné říct, že craft má možnost jít expit s warem atp. A mít z toho zkušenosti. Takže proč by tuto možnost "expeni" nemohli mít i další povolání?
Berroson-Bojovník, správce kasáren-Bratrstvo
Dobrt Sejlka-Farmář, kuchař
Odpovědět
#22
(03.04.2017 v 10:51)Thanis napsal(a): No hele když war a mág má 9xp (s fresh) za boj nebo kouzlení, tak co kdyby craft měl prostě 18xp (s fresh) za zhotovení výrboku Smile

Tak to je dle mého přehnané... Např. farmář neudělá tolik konečných výrobků jako ostatní...  (např. Šípy atp.)
Berroson-Bojovník, správce kasáren-Bratrstvo
Dobrt Sejlka-Farmář, kuchař
Odpovědět
#23
(03.04.2017 v 11:06)Berroson napsal(a):
(03.04.2017 v 10:48)Stig napsal(a): Problém je v tom, že sekat a kopat může i ten war.

Nutné říct, že craft má možnost jít expit s warem atp. A mít z toho zkušenosti. Takže proč by tuto možnost "expeni" nemohli mít i další povolání?

Otázka spíš zní, proč by bojová povolání měla mít možnost získat expy za těžbu. Nic mě nenapadá. Snad jen že po oběhání licencí a získání všech denních Fresh expů si můžeš pustit makro u stromu či v dole a jít si udělat kafe, namazat chleba se sádlem a pustit další řadu oblíbeného seriálu. Biggrin Zatímco běžný craft (tj. ten co nemá partu, za kterou by ocáskoval při PvM, případně je to pod jeho úroveň) si může jen pustit to makro. To je ten rozdíl.
Samozřejmě mluvíme tu celou dobu o tom ideálu, jak by se mělo hrát povolání. O tom, že ocáskujícím craftům by bodlo snížit příjmy z PvM se tu už taky mluvilo, případně něco už se měnilo, každopádně půjde furt relativně o menšinu craftů, kteří expují z PvM. A pokud by měli vlastní zdroje expů, dost možná místo ocáskování jdou rovnou craftit a třeba i něco pak pustí do prodeje..

A pokud bychom hráli na to, že expy z těžby budou mít všichni nebo nikdo, pak jsem radši pro tu druhou variantu.
Chcete tvořit RP podklady světa (Lore), technickou dokumentaci, návody, točit videa a podílet se na rozvoji Wikipedie či jiných webových/informačních zdrojů? Tak se ozvěte.. Pojďme společně vytvářet bohatý a rozmanitý svět s vlastními zákonitostmi, pravidly a příběhy, ve kterém bude radost hrát.
Odměny za spolupráci nejsou vyloučené.
Odpovědět
#24
Těžba samotná už tak slouží k získání materiálu, který následně slouží pro výrobu (tedy pro akci, ze které by měly být XP). Je tedy logické, aby za těžbu XP nebyly vůbec.
Evelin - Bylinkářka, co lehce k bohatství přišla
Desmond - Bard na volné noze s bohatou sbírkou zářezů na loutně
Odpovědět
#25
Nevím proč se tu začali řešit expy za těžbu.. Biggrin řeč byla o konečných výrobků
Berroson-Bojovník, správce kasáren-Bratrstvo
Dobrt Sejlka-Farmář, kuchař
Odpovědět
#26
Tahle diskuze začala tím, že crafti mají omezené možnosti trénování.

Možností, jak tento stav zlepšit a narovnat, je jistě víc. Zastávám však názor, že dávat automaticky XP při kompletaci finálních výrobků není nejlepší způsob.

1.)    Kdo bude mít suroviny (nezáleží na tom, kde je vzal) natrénuje relativně bezpracně a rychle.
2.)    Konečné sestavení výrobku je ta nejméně časově náročná část celého výrobního procesu.
3.)    Ten kdo těží suroviny nemusí (a často ani nemůže) konkrétní výrobek kompletovat.  Bude tedy ochuzen o XP odměnu za svou práci.
4.)    Jsou výrobky, na které se shání materiál týdny. Jedeno  fíznutí v ten pravý okamžik už teď dokáže pořádně naštvat….


Ona už jenom definovat „konečný výrobek“ je dost problematické.  Napadá mě třeba kožená tunika nebo elixír zdraví.  Oba tyto výrobky lze najít jako ingredienci v návodech…..

Netvrdím, že by výroba neměla být vůbec odměňována. Jen si myslím, že těžiště by mělo být jinde.  Hledejme komplexní dlouhodobá řešení. Ne jen symbolické gesta, která podstatu problému neřeší. Bez hlubší analýzy se to však asi neobejde. Těžko říct, zda tohle řešit je teď prioritní.

Rozhodně bych do budoucna nepouštěl myšlenku řemeslných zakázek. Po pár úpravách může tento systém fungovat celkem dobře.
Odpovědět
#27
(03.04.2017 v 10:51)Thanis napsal(a): No hele když war a mág má 9xp (s fresh) za boj nebo kouzlení, tak co kdyby craft měl prostě 18xp (s fresh) za zhotovení výrboku Smile

Proto XPFA. Přidá se do něj hlídání činnosti "výroba" a nastaví denní stropy pro jednotlivá povolání.
Není pak nutné rozlišovat jestli makruje šípy po 1xp nebo jede něco složitějšího, protože XPFA má stanovený denní strop.

Expy za výrobky vyžadují aby někdo prošel 600 návodů a určil co je finální výrobek, co ne, a kolik za to expů.
Nějaký dobrovolník?

U zakázek bych rád podotknul že mimo XP zisku (který lze různě nastavovat) se vám vrátí i většina vynaložených prostředků.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět



Skok na fórum: