Návrh na rebalance perků - optimalizace?
#21
Segovesi, já se bavím naprosto normálně. Nebo se možná už jen normálně bavím.
Svou poznámku o percích u zloděje myslím naprosto vážně, protože naprosto přesně odpovídá tomu co tu tvrdíš o válečníkovi.
Pokud se má válečník učit něco co je jeho abilitou danou povoláním, pak se to budou učit všichni ostatní.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#22
(27.04.2017 v 22:31)Thortogily napsal(a): spíš bych se na to podival takhle, war je jediny povolani co nic navic neumi. Všechny ostatni maji nějakou specifickou/doplňovaci schopnost. A všechny povolani se i tak mužou naučit mávat klackem nad hlavou. Proto nevidim duvod proč by ten war v tom neměl byt lepší.
Ale on v tom lepší je. viz skilli a skill cap dovedností. Viz aktivní útočné perky. Ostatní stojí investice do bojových dvojnásobek perkovních bodů(hraničáře by střední zbroj stála 20 bodů a těžkou by se nemohl ani kompletně naučit a stálo by ho to všechny perkovní body- což se prakticky vylučuje s tím, že by toho kdy mohl dosáhnout - prootže by to bylo úkor na zbytek jeho výjimečnosti).
#23
(27.04.2017 v 22:44)Whitey napsal(a): Segovesi, já se bavím naprosto normálně. Nebo se možná už jen normálně bavím.
Pokud se má válečník učit něco co je jeho abilitou danou povoláním, pak se to budou učit všichni ostatní.

ALE VŠECHNA OSTATNÍ POVOLÁNÍ TO TAK PŘESNĚ MAJÍ! KROMĚ VÁLEČNÍKA!

Mág 0
Alchymista 0
řemeslník 0
Bard 1
Hraničář 11
Zloděj 11
Kněz 11
válčeník - 24 (včetně dalšího zdarma perku znalost zbraní na levelu 20 (2 body)

******************

Zloděj nezačíná s jediným perkem, který by jej dělal zlodějem!
Bard nezačíná s jediným perkem, který by jej dělal bardem!
Hraničář nezačíná s jediným perkem, který by jej dělal hraničářem
Kněz nezačíná s jediným perkem, který by jej dělal knězem.
Kovář, pekař, zemědělec nezačíná s jediným perkem který by jej dělal tím čím jsou!
Válečník začíná s 24 perkovními body ve své specializaci KTERÉ MÁ ZDARMA!


Jsem rád že se začínáme Chápat!
#24
A přesně podle tvé logiky
Válečník nezačíná s jedinou věcí která z něj dělá válečníka.
Pokud nepočítám jeho perky, tak nemá vůbec nic. Skilly má oseknuté stejně jako ostatní - skillová převaha daná vyššími stropy se projeví až někde po 20. levelu, tj. v místě kde dva perky co má zloděj zdarma jsou na cestě ke třetí úrovni. Takže ve chvíli kdy má válečník 5-10% hitu navíc má zloděj dva perky na třetí úrovni - úplně zadarmo. Zatímco war má prd, protože jeho ability jsi mu zrušil.

Pochop že nemůžeš vzít jednu vlastnost danou povoláním a šmahem ignorovat všechny ostatní. Pokud takhle vezmeš magii, tak mág začíná s magií a nikdo jiný tu možnost nemá.
Na povolání musíš hledět jako na celek. Mága dělá kouzlení, tak kouzlí. Válečníka dělá zbroj, má zbroj.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#25
(27.04.2017 v 23:16)Whitey napsal(a): A přesně podle tvé logiky
Válečník nezačíná s jedinou věcí která z něj dělá válečníka.
Pokud nepočítám jeho perky, tak nemá vůbec nic. Skilly má oseknuté stejně jako ostatní - skillová převaha daná vyššími stropy se projeví až někde po 20. levelu, tj. v místě kde dva perky co má zloděj zdarma jsou na cestě ke třetí úrovni. Takže ve chvíli kdy má válečník 5-10% hitu navíc má zloděj dva perky na třetí úrovni - úplně zadarmo. Zatímco war má prd, protože jeho ability jsi mu zrušil.

Alespoň vidíš jaký těžký chleba tu mají ostatní povolání, která nemají startovní boost 23 perkovních bodů ve své specializaci. Omylem jsem tě uvedl v omyl, zloděj začíná s 3 perkovními body jeho povolání.)


Ale vidím to takhle - válečník začíná jen s lehkou zbrojí + ostatní perky a a jsme na krásných 14 startovních perkovných bodech. Tak jak to mají ostatní, NE! VŮBEC!
ostatní začínají bez zbroje, ale budou mít 14 perkovních bodech ve skillech své dovednosti a specializace.

Nebo - válečník má svých 24 perkovných bodů, nic se nemění
ostatní povolání si ponechávají lehkou + 14 perkovných bodů do jejcih specializace.( ti co mají 0 ted tak s boostem 24 perkovních bodů jako war= 2 perky na 4 stupni, ( 4 perky na jednom, nebo dva na druhém stupni, nebo další varianty)

a nebo zlevnit náklady na střední a lehkou zbroj( 1 perkovný bod >2 stupeň lehké, +2 perkovný body 4 stupeň lehké. 1 perkovný bod 2 stupně střední, +2 perkonvý body 4 stupeň střední( ronvá se boost wara 11 perkových bodů v celku)


(27.04.2017 v 23:16)Whitey napsal(a): Pochop že nemůžeš vzít jednu vlastnost danou povoláním a šmahem ignorovat všechny ostatní. Pokud takhle vezmeš magii, tak mág začíná s magií a nikdo jiný tu možnost nemá.
Na povolání musíš hledět jako na celek. Mága dělá kouzlení, tak kouzlí. Válečníka dělá zbroj, má zbroj.

Ale vždyť já se na to tak přesně dívám(zohledňuji celá povolání)! Válečník začíná s 23 perkovními body free ve své specializaci Mág s 0 perkovními body ve své specializaci? Říkám snad někde dejte mága do těžký zbroje?
#26
Kdy konečně pochopíš, že nemůžeš uvažovat o startovních percích samostatně? Kolikrát ti tu někdo bude muset říkat, že war s žádnými body navíc nezačíná?

Zkus si na chvíli představit, že se warovi zruší startovní perky, které má, a prohlásí se, že teď jsou to ability a ne perky. Je to takhle lepší? Vyhovuje ti to? Nebo potřebuješ, aby umění kouzlit byl perk, bude stát třeba 24 bodů pro mága a 48 (resp. 51, aby se to nikdo jiný nemohl naučit) pro ostatní povolání? Výroba lektvarů by také mohla být perk, který bude stát stejně jako kouzlení...a takhle by se dalo pokračovat dál a dál. Možná by pak pan Segoves byl spokojený Smile.
Evelin - Bylinkářka, co lehce k bohatství přišla
Desmond - Bard na volné noze s bohatou sbírkou zářezů na loutně
#27
(28.04.2017 v 07:44)Desmond napsal(a): Kdy konečně pochopíš, že nemůžeš uvažovat o startovních percích samostatně? Kolikrát ti tu někdo bude muset říkat, že war s žádnými body navíc nezačíná?

Zkus si na chvíli představit, že se warovi zruší startovní perky, které má, a prohlásí se, že teď jsou to ability a ne perky. Je to takhle lepší? Vyhovuje ti to? Nebo potřebuješ, aby umění kouzlit byl perk, bude stát třeba 24 bodů pro mága a 48 (resp. 51, aby se to nikdo jiný nemohl naučit) pro ostatní povolání? Výroba lektvarů by také mohla být perk, který bude stát stejně jako kouzlení...a takhle by se dalo pokračovat dál a dál. Možná by pak pan Segoves byl spokojený Smile.

Co to mění na faktu, že war je jedinné povolání, které začíná s boostem 24 perků ve své specializai a ostatní prakticky s nulou? Vůbec nic. Je to prostě diskriminace ostatních povolání.

Systém je špatně prostě nastavenej. Nechápu v čem pořád vidíte problém v tom, že by měl válečník začínat bez střední zbroje(-10 perkovních bodů zdarma) a nechcete to samotné rozhodnutí nechat na válečníkovi, kterýat se sám rozhodně jestli chce umět střední zbroje, nebo rovnou bude investovat do těžkých.


Já jako zloděj abych se uměl plazit na mistrovské úrovni musím obětovat 30 perkovních bodů! TŘICET chápeš?! To je zbývá 5 perkovních bodů na ostatní chujoviny! Je to zlodějova unikátní vlastnost? ano Je tak proč v tom nemám startovní perkovní body a úsporu 24 perkovních bodů jako war? A tohle platí i u ostatních povolání. Ať všechna povolání dostanou stejnou měrnou do svých VÝJiMEČNÝCH talentů.
#28
Asi zbytečné cokoliv vysvětlovat, když se to tu už napsalo stokrát a ty to furt nechápeš.
Berroson-Bojovník, správce kasáren-Bratrstvo
Dobrt Sejlka-Farmář, kuchař
#29
(28.04.2017 v 09:40)Berroson napsal(a): Asi zbytečné cokoliv vysvětlovat, když se to tu už napsalo stokrát a ty to furt nechápeš.

ach jo, až porozumíš psanému textu dej mi vědět. A tyhle hloupé argumenty ad hominem si nech prosím tě pro novinky. Mimochodem válečníka jsem tu hrál několikrát, takže vím o čem mluvím.

Samozřejmě platí do jisté míry to co říkal stig, nejdříve dokončit c4 udělat balance.(a to tak aby válečník mohl za něco i stát i bez 24 perkovních bodů při startu > stále se příkláním ke kožené)
#30
(28.04.2017 v 09:42)Segoves napsal(a):
(28.04.2017 v 09:40)Berroson napsal(a): Asi zbytečné cokoliv vysvětlovat, když se to tu už napsalo stokrát a ty to furt nechápeš.

ach jo, až porozumíš psanému textu dej mi vědět. A tyhle hloupé argumenty ad homimem si nech prosím tě pro novinky. Mimochodem válečníka jsem tu hrál několikrát, takže vím o čem mluvím.

Kde jsou hloupé argumenty. Jediný kdo tady nerozumí psanému textu si ty.
Přečti si ještě jednou co tu vše padlo. To že si hrál válečníka několikrát, každý tu hrál válečníka.
(stále se přikláněj k čemu chceš, shard se kvůli jednomu nevychovanému hráči nezmění, jen protože ON jako JEDINÝ něco chce a vyhovuje mu to)
Berroson-Bojovník, správce kasáren-Bratrstvo
Dobrt Sejlka-Farmář, kuchař
#31
Opět tě žádám aby jsi zde nezačal rozjíždět flame war a přestal jako inteligentní osoba používat argumentum ad hominem. Děkuji za pochopení.
#32
(28.04.2017 v 09:50)Segoves napsal(a): Opět tě  žádám aby jsi zde nezačal rozjíždět flame war a přestal jako inteligentní osoba používat argumentum ad hominem. Děkuji za pochopení.

Už si ze včerejška vystřízlivěl? Nebo máš ještě dojezd... Smile
Berroson-Bojovník, správce kasáren-Bratrstvo
Dobrt Sejlka-Farmář, kuchař
#33
(28.04.2017 v 09:56)Berroson napsal(a):
(28.04.2017 v 09:50)Segoves napsal(a): Opět tě  žádám aby jsi zde nezačal rozjíždět flame war a přestal jako inteligentní osoba používat argumentum ad hominem. Děkuji za pochopení.

Už si ze včerejška vystřízlivěl? Nebo máš ještě dojezd... Smile

Opět tě žádám aby jsi zde nezačal rozjíždět flame war a přestal jako inteligentní osoba používat argumentum ad hominem. Děkuji za pochopení.
#34
Zamykám.
RP zápisky na fóru neslouží jako informace pro Vaše herní postavy, které pak zneužijete ve hře.
#35
Souhlasím se zamčením.

Jen zopakuju závěr diskuze, klidně to berme "oficiálně".
Jsme proti jakékoliv změně v tomto ohledu. K takové změně bychom přistoupili leda až po dokončení všech ostatních plánovaných prací (dokončení balancování povolání v plánovaném rozsahu, dokončení CS4 atd.) a to jedině v případě, že by war byl najednou opravdu tak mocný.
Nelze redukovat sílu povolání pouze na součet perk bodů zdarma. Pro wara je to víceméně jen slabá satisfakce oproti ostatním.
Chcete tvořit RP podklady světa (Lore), technickou dokumentaci, návody, točit videa a podílet se na rozvoji Wikipedie či jiných webových/informačních zdrojů? Tak se ozvěte.. Pojďme společně vytvářet bohatý a rozmanitý svět s vlastními zákonitostmi, pravidly a příběhy, ve kterém bude radost hrát.
Odměny za spolupráci nejsou vyloučené.



Skok na fórum: