Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dějová linie
#1
Zdravím, rád bych se optal (asi za všechny), jestli by se dějová linie mohla pohnout kupředu, aby byla zpřístupněna větší plocha světa.
Původně bylo nastínění průběhu Bety2 podáno trochu jinak, ale situace se vyvinula na straně RT týmu taky nečekaně jinak. Myslím si, (a vzhledem k postům na fóru) je to i vroucím přáním většiny současných i vyčkávajících hráčů MW, aby se situace trochu vylepšila za hranic 3 obrazovak od Isharu - nehledě na rasy nucené žít ve městě proti své vůli.
Děkuji za odpověď
Alvaris - eldamarská velekněžka ve službách Corellona
Artherion - farmář a velkopěstitel pro chudý lid
Odpovědět
#2
Dějová linie se už pohnout měla, sliboval jsem to už v jiné části fóra. Chyba byla bohužel na straně týmu, ale již to napravujeme a momentálně je všechno připraveno, aby se děj mohl pohnout.
Odpovědět
#3
Ono po 5 letech pracování dělat pro 10 věrných lidí taky není lehké Wink
Alyn
Kněz a hrdinný bojovník Isharský
"Bohové mě vyslyšeli"!
Eldarin Nezvěstný



Odpovědět
#4
Mozna to napisu ponekud rypave...

...ale, bylo tu prece 30+ lidi, jedno dve gm reagovali pekne rozzurene na to, ze by meli v ten okamzik neco udelat pro zprovozneni rasy drow. "Vzdyt nahore je 30+ lidi..." proc se zabyvat skupinkou 6-10ti hracu (prenesene).

A ojha. Behem ani ne mesice se zjistilo ze pocet hracu klesa. Klesl az na 10 hracu online. Cast RT teamu co mela na starosti hru se "vyparila" jak para nad hrncem. Ti, co neco udelali, to udelali nekvalitne a je nutne to po nich predelat (perky pro magy). Bohuzel se ukazalo, ze dane cislo neni dulezite, dulezite je zda se ho podari udrzet.


Jinak, blizi se nam konec prosince. O Vanocich ma byt prechod do ostre. Geo proklamoval ze bude v tom stavu, v jakem server bude. Pokud to tak skutecne bude, doporucoval bych se zamyslet nad tim, zda je vhodne delat wipe. System nebyl o nic lip vyzkousen, protoze se toho opravilo/nascriptilo ne sice malo, ale urcite ne to co bylo planovane. A dost hracu "ceka" na ostrou, prinejmensim cast z nich proto, aby nezacinala dvakrat od nuly a proto nehraji.
Pokud nakonec ostra nebude, skoncime zrejme v dlouhodobejsi verzi, v tom pripade bych dalsi wipe odlozil az na dobu kdy bude vse funkcni (treba za dalsi tri roky).
Jinak, zkousel jsem pomcot pres interakce, ale logika a ja jsou dve rozdilne veci co k sobe nemaji a nesnaseji se, proto jejich opravovani sam nezvladnu a je to zbytecne vazani casu gm.
Odpovědět
#5
no většina lidí počítá s wipem na konci bety a startem ostrý proto je to tak jak to je Smile když připočtu úpadek ze strany questařů tak se neni čemu divit ale myslim že tak cca 40 lídí aktivně by tady hrát mohlo Smile
“Oheň hřeje, oheň pálí. Bohové nás chrání, bohové nás ničí. Zabij…. nebo budeš zabit. Konec lekce.”
One Hit, One Kill, IK, Konec, Bye
Odpovědět
#6
(02.12.2008 v 16:05)Tulgyr napsal(a): no většina lidí počítá s wipem na konci bety a startem ostrý

To si myslim taky a o nekterych to i vim.

A jinak, dost lidi spatne snasi hrani v tom malem prostoru co je k dispozici. Me je to celkem jedno, Podtemno samo o sobe moc velky nebylo.
Odpovědět
#7
Spis muj osobni nazor nez neco overeneho a pravdiveho, ale pripadalo by vam spravny delat wipe kdyz je v behu pohromova dejova linie ? Jiste, ted se zastavila, protoze nebyli lidi, kteri by v ni pokracovali, ale to uz snad nebude mit dlouheho trvani. Zkratka svet by mel zustat takovy jako ted a je jedno jestli tomu budeme rikat beta nebo ostra. Ono vy se stejne s testovanim nepretrhnete, takze kdyz to nazveme ostrou, tak se nic nezmeni. Strasak jmenem wipe si myslim neni vyloucen nekdy v budoucnu, ale taky samozrejme na nej vubec nemusi dojit, pokud svet bude dobre fungovat. Ekonomickych bugu uz je ted minimum, takze hromadeni majetku je svym zpusobem legalni a neni kvuli tomu duvod neco wipovat. Stale nefunguji nektera povolani, ale ani to podle meho neni duvod aby se neco mazalo kdyz se rozfunguji. V ten moment to akorat obohati svet o nove moznosti.

Wipe se obvykle dela ve chvilich, kdy hraci maji postavy na maximum a nevi co s majetkem. Pak je to myslim i docela zadane, protoze v takove fazi uz se ta hra stava celkem nudnou, alespon teda podle meho nazoru. Takovy wipe a nutnost zacit zase uplne od tech nejzakladnejsich prvku tomu proste dava urcity naboj.

No toliko k teorii, jak jsem rek, je to jen muj nazor, nic vic.
Odpovědět
#8
Ano, ale nelze hrat s tim ze "hm za dva mesice "mozna" bude wipe"...to je to nac narazim:happy
Odpovědět
#9
No takhle, vzhledem k tomu jaky divoky vyvoj MW doprovazi a jak casto nevychazi to co si naplanujeme, tak se zkratka neda s urcitosti rict ze ten wipe nebude. Vzdycky se muze neco nekde potento a wipe je na svete. Nebo jak jsem rikal, dojde to do faze, kdy je ten wipe docela vitany. Ja nevim, proc z toho delate takovou vedu, ze mozna bude wipe. Hrajete tu zadarmo, RT taky nikdo neplati...zkratka hraje se pro zabavu a ne proto, aby namaxoval postavu a pak se s ni chlubil. I kdyby si mel hrat "jen" dva mesice, tak pokud se behem nich budes bavit, tak o co jde ? Ale jak to tak pozoruju, tak se proste vsichni dete radsi bavit jinam a cekate az vam slibime neco co snad ani nejde slibit...
Odpovědět
#10
aneb na zemětřesení co ti zničí střechu nad hlavou a většinu věcí tě taky nikdo nebude měsíc dopředu upozorňovat .)
Odpovědět
#11
Ja hraju. Ale jde spis o to, ze ne kazdej se bude dva mesice otrocit aby si poridil barak, a druhej den mu smazali acc se vsim vsudy. Chce si to, ceho dosahne, taky chvili uzit. Tebe by bavilo psat script, delat na nem dva mesice, a pak ho hodit do kose?

Muze se rict, 1.1 2010 bude ostra a kompeltni wipe. A ne napsat, za pul roku bude wipe. Ne, wipe nebude. Za tri mesice bude wipe. Wipe. Za tri mesice bude ostra a wipe...
Kdyz dela clovek praci, ma dobrej pocit z toho co udelal. Pri hrani, ackoliv je to zadarmo, je to stejny, ale zustava ti prave jen ten pocit. Kdyz tedy nekdo mesice usiluje byt takovej a makovej trpaslik, tak kdyz uz toho konecne dosahne, tak si to vychutnat, ne porad startovat z nuly. Nehlede na to ze by treba rad uz jen tak dlouho jak to pujde logoval tu postavicku co ma a jen hral bez nejakych dalsich starosti (shaneni zazemi, kontakty etc).
Na zacatku jsem spoluzakladal jednu drowi guildu, sice moc nefungovala, ale byla to alespon castecna motivace. Pak jsem zalozil dalsi, pretahl i par lidi z dp (ale zrovna oni mi oznamili ze hrat mesic a pak wipe nema smysl) pak byl wipe. Ja bych ji zalozil i po treti. Ale po ctvrty bych do toho uz asi nesel, proste by uz nezbyly sily zakladat porad neco a vzdycky kdyz vybavis zazemi, nechat se smazat.
Jsou i vetsi silenci, nez ja, kteri by to delali porad dokola. Ale vetsina lidi se na to podruhe, potreti vykasle.

Celkove ted hracum chybi motivace. Nemaji kde splhat (socialni zebrik v isharu-nejsou titule a funkce, o ktere by mohly usilovat, nemaji nac setrit, protoze ceny za barak dany makovcem by se ten hrac nikdy nedozil aby ji videl pokupe), Ileanos pred 3 tydny slibil pravidla pro guildy, slibil to do konce tejdne, zas nic. Hraci nemaji cile, ty nemaji kde brat, a proto vznika velmi malo hernich skupin (bratrstvo, elfi spoelcenstvi, farmari, domobrana) ve kterych by se hrac mohl ucastnit, coz znamena ze ani nema motivaci hrat pro nejake seskupeni. Neni to o tom, ze by zdejsi hraci byli tupi jako kamen, ale o tom, ze proste v ramci sveta nemaji KDE tu motivaci brat coz je ohromnej problem...
Neni to o tom, ze jsou bugy a nedodelavky. Ty byly, jsou a budou. Pravda, nektere chyby v nastavenich byly deprimujici (zelezny golem rozdavajici ik), nebo koncipovany dungeony, npc a lokace (vsechno npc imunni na fyzicky dmg a v celym podtemnu jedinej mag), nebo bugy usmevne (oblacek, kterej trvale paralyzoval sest drowu a zemniho elma narazSmile ).

Problem je jen a jedine v motivaciSad
Odpovědět
#12
Hafíku naprosto souhlasím, jak říkáš naše gilda má devět členů(hráčů, žádný nemá u nás více postav) když se sejdem je nás ve hře sedm, z toho pravidelně většinou čtyři pobíhají ve hře, ale taky už ztrácí motivaci, přemakané npc, které dáme jen ve skupině. Šamaní kde se warové nečapou..nedoběhnou..jsem desátej level s těží dám vlka, blázny dám tak tři ghůla nikoliv ale to si tu prožívají všichni a jak říká Hafik chybý motivace a ohlasy sleduji i u nás a co se dějě?:?? dělaj se pak kraviny, kdy se hráči snaží zabavit blbinkama ted narazim na pomocený tělo, zabíjení kvůli tomu že někdo za nikým chodí, zabíjení kvůli odlišným názorům, ale to je ten problém začíná sílet pvp a to nevyžádané kvůli totálně triviálním prkotinám!!!, protože alespoň to přináší, když se člověk nudí, zábavu. Začínají sílet provokace, protože to přináší taky jistý druh zábavy a přijde mi docela napováženou ignorovat tyto impulsy eventy??? eventy nic neřeší je to krátkodobá záležitost na krátké pobavení a když se nějaký chystá sami můžete vidět že třeba logne 15 lidí event skoční a běháme tam v sedmi. Nechápu proč Hafíka neuděláte gm Drowů alespon na čas. Mohl by připravit úkoly a pomoci, je očividně do toho zapálenej a jako drowa jsem ho měl i radši BiggrinD a já bych rád přispěl do drowí knihonvy nějäkou kruťáckou básní o loth či vraždění drowů. Už jen proto že básničky dodávají ducha rp a navazují určitou kulturní atmosféru. Než jen blbé deníky a "kroniky" typu: nesmyslného deníčku, kde autor popisuje vlastní zážitky(kronika jak vrata!) v první osobě!
wipe: díky tomu že opravdu není do čeho šťouchnout nejsem moc proti, ale když wipe tak pro všechny.
k nemovitostím: je to brutálně přehnané, chceme domek ale už teď klepeme půlkama jaká bude cena, svět je skoro prázdnej a místo toho abyste se snažili lákat třeba hráče na to že může za hubičku získat domek, tak jim ještě naložíte břímě...já nevím ale nepřijde mi jako moc RP že devadesát procent populace, tedy té neimaginární , jsou bezdomovci.

My jako mezirasová gilda bychom se chtěli usadit v Cyproně, ale už vidím ty přehnané ceny a snahu bránit se nám v tom,tedy vymezovat rp, abychom se vám netrhli od isharu a hráči nerozběhli do světa.

já chápu že kritizovat umí každý, ale věrte že vždy se snažím najít řešení a pokusím se tomu i tady s malým shrnutím: ¨

-Hráči se nudí, což má zanásledek mnoha nevyžádaných pvp na základě totálně triviálních kravin..mno řeknu více od srdce: píčovin. Začíná to divočet, právě kvůli tomu že mlácení vlku furt dokola není to pravé ořechové.

-chybí motivace k hraní, já osobně mám to nejlepší možné brnění, které jde ve hře legální cestou získat..tedy KOŽENÉ,JEŠTĚ NÉ KOMPLET A K TOMU KVALITY ŠPATNÉ, nejlepší zbran! meč jednoručka(dvou ručky se dožijí moji vnuci Smile ) a maximální level 10..moje motivace tak asi u mé postavy končí, kde ji hledám? právě v bratrstvu a zatím se mi to daří. Ostatní hráči jsou na tom podobně.

- nemožnost dalšího rozvoje: lepši zbraně brnení, levely, získání domku.

ende Smile

řešení vidím v tom připustit více zbraní, perků atd. které se mohou dále ladit, ale nechápu proč by nemohli být zatím ve hře a testovat se.

2 Fredy:
mno a co takhle zvednout o pár levelů dát zonu na ústup a dát par nových zbraní? a high levely mají o zábavu postaráno..ale chápu je to větší dřina než udělat wipe, že?
Odpovědět
#13
Segovesi, ty se radsi tehle debat vubec neucastni, stejne plkas jenom nesmysl, ktery se mi ani nechce cist...Jenom k tomu poslednimu odstavci, nejde o drinu, ale o to, ze mame urcity plany a rozhodne nestojime o to, abyste proste jen expovali a na jinou hru uplne kaslali.
Odpovědět
#14
Perky a zbrane ve hre byt nemuzou, protoze neprosly revizi. Pokud vam jde jen o lvl a equip, dete si hrat na nejaky PvP shard. Vsechno co tady pisete casem bude. Zatim muzete vytvaret herni dej, za pomoci par GM. Dejte navrh, ktery zapada do nasi dejove linie a my se o tom poradime - zastavam ten nazor, ze hraci by meli tvorit cely herni dej a GM by meli jen usmernovat hrace.

Ten posledni odstavec nedava smysl Segovesi, precti si ho znovu.
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


Odpovědět
#15
Jiste ze chci lepsi equip, nejsem zastancem ress and go questu kdy nas prevalcuje sedesat zbojniku jen proto, ze jich je nekonecny mnozstvi.
Odpovědět
#16
(03.12.2008 v 17:33)Slimlev - Marina napsal(a): Perky a zbrane ve hre byt nemuzou, protoze neprosly revizi. Pokud vam jde jen o lvl a equip, dete si hrat na nejaky PvP shard. Vsechno co tady pisete casem bude. Zatim muzete vytvaret herni dej, za pomoci par GM. Dejte navrh, ktery zapada do nasi dejove linie a my se o tom poradime - zastavam ten nazor, ze hraci by meli tvorit cely herni dej a GM by meli jen usmernovat hrace.

Ten posledni odstavec nedava smysl Segovesi, precti si ho znovu.

Přesne tak.
Motivace tu je vždycky. Pokud člověk chce opravdu hrát určitou roli své postavy,
mw svět je už dokonalý na to, že prostředí samo o sobě stačí ke hraní.
Lepší equipment a větší mapa jen rozšiřuje možnosti a variabilitu. Ale ne motivaci.

Pokud člověk nemá vlastní motivaci, proč hrát svojí roli,
nepomůžou mu k tomu ani stovky zbraní a ani 4 nové přístupné ostrovy.
Bartoloměj - lidský hraničář
-toho času správce Isharionu, nyní na odpočinku.
Odpovědět
#17
ja by som sa ešte pripojil k diskusii. overoval som si niekoľko vecí ktoré tu boli povedané... napríklad hráčske teorie o wipe.

bolo mi povedané zhruba toľko že wipe pri prechode na ostrú určite NEBUDE. dôvodov je viac. v súčastnej fáze síce v hre sú bugy, ale rozhodne by som netvrdil že hra je v katastrofickom stave a zatiaľ nedošlo k takým bugom ktoré by zmrzačili niekoho postavu alebo niekomu dovolili nabugovať neskutočný majetok.

1. Sme na Betateste. Ludia tu testujú ale viac menej mám pocit že reálne hru testujú GM a nie betatestery. a verte mi po 4 hodinách skúšania trikov viem že je to makačka.
2. V rámci bety sa už začalo aj hrať, jak RP, tak PVM a čiastočne aj testy PVP. Hrať sa hrá, ja nevidím problém v tom ako sa hrá RP, v PVM to bohužial naozaj škrípe pretože veci sú nevyvážené...


zhruba by som to povedal takto. ak chcete veci navyše tie ktoré vás zaujímajú tak skúste pomôcť dokončiť veci ktoré sa dokončiť dajú...
Black Hole:
http://www.youtube.com/watch?v=fCL5CfHm7Ps

(kto nájde môj príspevok má bod .) )
Odpovědět
#18
No, ale zpět k topicu. Stále čekám na nějaké výraznější pohnutí děje, ale skutek utek :-( Zastávám názor, že čekajících hráčů je bohužel více nžli skutečně aktivně hrajících ve světě omezeném na Ishar + 3 obrazovky.
Alvaris - eldamarská velekněžka ve službách Corellona
Artherion - farmář a velkopěstitel pro chudý lid
Odpovědět
#19
(06.01.2009 v 12:05)Alvatar napsal(a): Zastávám názor, že čekajících hráčů je bohužel více nžli skutečně aktivně hrajících ve světě omezeném na Ishar + 3 obrazovky.
Zrovna v ohledu tri obrazovek se to o dost zvetsilo.. Smile staci jen trochu badat, pribylo spousta novejch mist. A taky tu hrava ted i 30 hracu ve spicce (ano, to sem videl asi vcera nebo predevcirem), kdyz sem zacinal tak si lidi chvalili kdyz se nahodou objevilo 20 lidi dokopy. Podle me je tu ted hra o dost jina, nez kdyz sem zacinal, veci se postupne hejbou dopredu (perky, nova mista, zmirneni bolesti na urcitych mistech, vic monster v dosahu, sklad a banka, hunters questy, atd. atp.). Ono jestli jen cekas a jen sem tam nalognes, tak si tech zmen ani nevsimnes, to chapu. Zastavam nazor, ze by se melo hrat, bavit se, delat roleplaying a testovat a ne cekat na hlasku na webu "Bolest je pryc, uz muzete logovat". Samozrejme to nemyslim nijak zle, jen proste pro me osobne je proc logovat a hra se hodne zmenila od doby co sem tu zacinal.
Valerie (Semper Fidelis) - kovářka, drátenice a slévačka, vévodkyně Cyprony
Odpovědět
#20
Asi tak. Až bude na těch 4 obrazovkách 60 hráčů online každej večer, bude mít smysl zvětšit lebensraum. Ne naopak. Tak ať nalogujou.
Člen klubu spokojených hráčů
Lidi by měli míň mluvit a víc poslouchat
Odpovědět



Skok na fórum: