Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dějová linie
#21
Presne.. ono udelat pro kazdou rasu mesto/vesnici/jeskyni/cokoliv, tak v dusledku stejne akorat pomreme hlady, pokud nas nespasej jablka od vendora. Ted je tu pomerne ucelena skupina, ktera si jakz takz vystaci, ale jen diky tomu, ze sme pospolu. Takze zatim je kazdy kousek pudy ukrojeny z Bolesti pro nas pro vsechny nova zabava, orkove si tam postavej pevnost, zbojnici si tam udelaj tabor, konecne dosahneme taky na skupinky etinu, ogra.. Zkratka vsechno se to dela postupne, nemuzem najednou otevrit hranice a cekat, ze nalogne 50 lidi, ponevac tak to zcela jiste nebude (btw. kdyz jde o ten prospech, neni lepsi logovat a snazit se udrzet krok s posouvajicim level capem, abyste pak byli co k cemu, az se to jednou razantne posune? Kdyz uz bude mit davno kazda rasa svoje znamy jmena - remeslniky, kouzelniky, spolky a strukturu, bude mnohem slozitejsi se nejak efektivne zapojit).
Valerie (Semper Fidelis) - kovářka, drátenice a slévačka, vévodkyně Cyprony
Odpovědět
#22
"Až bude na těch 4 obrazovkách 60 hráčů online každej večer, bude mít smysl zvětšit lebensraum."

Toto by znělo vcelku logicky, až na drobný detail. Všichni hráči nehrají jen večer - někteří hráči v B1 hráli převážně ráno a dopoledne (díky jinému pracovnímu či školnímu režimu) a tak je pro ně dost komplikované se zapojit efektivně do týmové hry ve večerní dobu. Co se týče jednotlivých ras, tak snad kromě lidí jsme nezaznamenal žádné pozitivní ohlasy na stávající stav (to je také logické, když se vše odehrává v lidském městě a okolí)...akorát ty hlasy nezaznívají na foru, takže se může zdát, že jsou všichni spokojeni.
Takže to jen tak pár poznámek na okraj - průběh dějové lnie chápu, ale zdá se být příliš zdlouhavý a tažený silou RT místo silou hráčů...toť vše.
Alvaris - eldamarská velekněžka ve službách Corellona
Artherion - farmář a velkopěstitel pro chudý lid
Odpovědět
#23
Mno rekl bych asi to, nesnazi se hraci - nesnazi se GM. Kdo chce hrat svoji roli hraje, kdo ji hrat nechce, tak bude mit vzdy milion pripominek to je takovy a to makovy, mesta jsou maly, a ty zas velky. Proste poard neco. Pokud chces hrat tak hrej, vytvarej dejiny, snaz se rozvijet neco, a ne cekat na neco co ani treba nemusi byt.
Odpovědět
#24
Tenhle malej prostor nás opravdu drží naživu. Bez toho by se postavy ani nepotkali a v důsledku toho by hráči snad ještě ubejvali. (věc názoru)
Osovbě se na nějaké otevření hranic netěším, představa že nás 8 orku příde do orčího města, nastěhuje se do chatrčí a co dál...

Mnohem lepší by bylo stěhovat se do zničeného světa. Začít stavbou domků, farmy, a v průběhu herního času s pomocí updatů mapy by město rostlo. Zjískávalo sféru vlívu, zvětčovalo hranice, na krerých by domácí rasa měla bonus Smile Prostě užít si tenle začátek...
ork Eny byt farmař
někdo mě může znát pod jménem Enigma, z dob dávných
Odpovědět
#25
Co dal? Vzdycky se da najit nejaky cil. Pokud misto toho budete jen koleckvoat spawny, driv ci pozdeji to dopadne stejne.
Odpovědět
#26
"Mno rekl bych asi to, nesnazi se hraci - nesnazi se GM. Kdo chce hrat svoji roli hraje, kdo ji hrat nechce, tak bude mit vzdy milion pripominek to je takovy a to makovy, mesta jsou maly, a ty zas velky."

Tohle je takovej téměř přesnej opis mé věty ze starého fóra :-) Ale zde je trochu out of topic, protože
já hraji, akorát s tím roydílem, že díky svému RP jsme se yačal pohybovat výhradně v oblasti zasažené Bolestí. Ale jsem rád, že je tu tolik spokojených hráčů, takže až zase bude někdy někdo kňourat tak ho rovnou odkáži sem :-)
Alvaris - eldamarská velekněžka ve službách Corellona
Artherion - farmář a velkopěstitel pro chudý lid
Odpovědět



Skok na fórum: