Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
#21
Oprava potenciálně zneužitelné díry - sázet rostlinu mohl kdokoliv.
Proběhl restart, tato + výše zmíněné jsou aktivní.
Děkuji za trpělivost a slibuji že vás o výkendu nechám být.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#22
Po restartu (zkontrolujte si čas zprávy s časem posledního restartu /najeďte myší na statut vpravo nahoře/)):
Farmařina:
- nelze použít rozbitý nástroj, nástroj který je moc daleko nebo nástroj patří někomu jinému
- zkušený farmář se hnojením a okopáním vždy trefí do přesných hodnot (a opakováním je může zvednout)
- nezkušený farmář (<15) se netrefí do přesné hodnoty hnojení a okopávání (jistý rozptyl směrem nahoru od současné hodnoty)
- sjednocen výpis stavu rostlinky (zrušeno okénko, teď vše přes single-click nebo použití skillu)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#23
Oprava mizení nádob při modlitbách Blesswater a Cursewater. (po restartu!)
Opraveno chování syrové kukuřice (po restartu)
SPOTŘEBUJTE SVOU KUKUŘICI A NOVOU NEPĚSTUJTE, PŘI RESTARTU BUDE SMAZÁNA!
(změna typu klasu kukuřice z BaseItem na Food)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#24
Farmařina: Opravena hláška zrající/zralá v informacích o rostlině.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#25
[Stark] První verze toulce k vyzkoušení; výroba Krejčí skill 25.
[Whitey] Opravy výrobních procesů
- výrobní proces by měl vracet nespotřebovaný materiál
- oprava mizení nejrůznějších věcí v průběhu pracovního procesu

Prosím pozor: Změny v řemeslnickém systému byly poměrně rozsáhlé, nevylučuji pády servru nebo bugy.
(ač se sám k sobě modlím aby se mi oboje vyhnulo Smile )
Začněte testy na věcech s malou spotřebou a levnými surovinami, aby vás případný bug nestál majlant.
Pečlivě sledujte množství, kvalitu, porce atd. u vloženého/vráceného/vyrobeného.
Pokud bude vše vpořádku, oznamte to na fóru, stejně jako chyby.

Toulce jsou na servru již nyní, zatím nedávají žádnou výhodu;
opravy vyrobního procesu až po restartu.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#26
[Whitey] Quickfix: Zvířecí lék - oprava svitku s návodem (neobjevil se po koupení) , oprava použití štosovaného léku (mizel celý štos).
Bude až po restartu!
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#27
[Whitey]
- několik dalších oprav mizejících receptů
- několik oprav v chování nápojů
- ! ZRUŠENÍ STACKOVÁNÍ NÁDOB !
- nalití nápoje do nádoby nižší kvality sníží kvalitu nápoje; lití nekvalitního nápoje do kvalitní nádoby se nijak neprojeví
- příprava na výpočet hmotnosti nádoby podle jejího obsahu
Vše po restartu, s vyjímkou té hmotnosti nádob - ta vyžaduje Geův zásah do jádra.
Až k tomu dojde tak pozor! Plný sud bude mít hmotnost 81! (6 za sud + 75 za 75 litrů vody (750 jednotek))
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#28
[externí spolupracovník RadstaR]
- úpravy regionů
[Geo]
- upravena obtížnost NPC (lze očekávat o hodně těžší NPC, nutné důkladně testovat),
- upraven dialog hodnocení
- zaklepání na dveře (pomocí menu, mělo by být viditelné z obou stran, doprovázené výrazným zvukem)
- úprava šperhání (značně zvýšena obtížnost, nelze vyšperhat zámky, které jsou nad síly zloděje)
- úprava Soubojového systému (fáze A ):
--- upraveny vzorce bojového systému (hlavně výpočet zranění)
--- bonus za sílu se počítá až po přesáhnutí požadavku na sílu
--- omráčené, nebo paralyzované postavy se nebrání (nezapočítávají se jejich skilly do obrany)
--- u kuší obecně se nepočítá bonus za sílu (jsou za to zvýhodněny vyšším damage než luk)
--- rozšířeno "bonusové zranění z Anatomie" o další skilly - podle typu protivníka to jsou Anatomie, Znalost zvěře, Rybářství, Magie, Vyvolávání a jejich kombinace
--- opravena chyba při krvácení (projevovala se přetrvávajícím krvácením při omráčení)

(jsme po restartu, všechny uvedené změny odsud výš jsou aktivní)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#29
[WD] Drobné úpravy Farmařiny (přidání tyčky - podpěry k chmelu, u stromů je možné zacílit listí místo kmene /zalití, okopání atd./).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#30
[WD] Upraven příkaz pro změny vlasů a vousů (doplnění chybějících vousů + úprava funkčnosti)

Pozor, toto není oprava mizení vousů/vlasů při oživení, toto je oprava nástroje kterým si volíte vlasy/vousy na začátku a kterým vám můžou GM dát vlasy/vousy.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#31
[Stark] Upravení návodu na Knihovnu + chování knihovny - dokud není naplněna (knihy, svitky), vypadá jen jako prázdné police...
[Geo] Opravení modliteb Ochrana před zlem, Ochrana před dobrem (grafický efekt, účinek)
[Geo] Zapracování vlivu obratnosti na průraznost útoku (detaily v topicu "Chyby bojovníka"),
[Geo] Opraven vliv magické zbraně (neaplikovala se správně a navíc velmi málo, nebo vůbec),
[Geo] Kouzlo Magická zbraň lze zakouzlit i na postavu (vzdálenost dotek), okouzlí zbraň, kterou má postava v držení
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#32
[WD] Úprava farmařiny, fáze II.:
- multisázení, včetně vlivu na údržbu a výnos - viz. příslušné téma v řemeslnících
- oprava vypadnutí/zničení opotřebovaného nástroje (stane se až PO dokončení okopávání)
- prevence proti škůdcům - lektvar má teď i preventivní účinky, v závislosti na jeho kvalitě, je možné ho použít i na nenapadenou rostlinu
- animované zobrazení roje škůdců na rostlinách (ne na stromech, tam pro listy nejsou vidět Smile )

Vše dostupné až po restartu!
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#33
Zapomněl jsem jednu informaci:
[WD] Farmařina: snížení nároků na vodu, živiny a okopání na 2/3.
[Fredy], [Geo] různé systémové úpravy
[Geo] Revize 3. knihy modliteb
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#34
[WD] Opravena modlitba X, posil (BullStrengthPrayer)
[Geo] Úpravy (rozšíření) správy města
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#35
[WD] Navíječ Esence života (EssenceRetractor) - přístroj kterým je alchymista schopen navinout a v ampulích uskladnit Esenci života. Esenci je možné navíjet z hráčů (za cenu Životní síly), NPC (za cenu životů (zranění - nebude se jim to líbit!)), mrtvol (jako když duch odsaje Životní sílu pro sebe) a rostlin na poli (pouze vzrostlé rostliny, nic moc zisk).
(Po restartu)
[WD] Oprava vzorce trvání kouzla Noční vidění (II. kruh).
(Po restartu Smile )
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#36
[WD] Drobné úpravy Navíječe:
- zvýšení zisku z rostliny (protože se dá těžit jen z vzrostlé rostliny a ta tím uschne)
- přidání možnosti vytržení Navíječe z rukou alchymisty, pokud mu cíl uteče (např. při nedohodnutém "odběru", provádí se test síly)
(Po restartu!)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#37
[WD] Opraveny popisky svitku s receptem na Navíječ (essenceretractor).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#38
[WD] Úprava Navíječe - esenci nelze navíjet pokud má hráč méně než 50 životní síly, nebo NPC méně než 50% životů. (= Navíječem nelze zabít)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#39
[WD] Úprava řemeslnického systému: postupná výroba. Po restartu se neudělají všechny výrobky naráz (když dáte dost surovin), ale budou se dělat postupně za sebou. Čas na druhý a všechny další výrobky je 2/3 času na výrobek první. (další výrobky jsou rychleji, protože máte vše pohromadě a na prvním kusu jste si to vyzkoušeli).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#40
[WD] Ukončení úprav řemeslnického systému: Změna ve výrobě nápojů.
Ponechávám možnost udělat celý sud nápoje jako ekonomičtější variantu.
Přidal jsem ale "Litrové recepty" na nápoje (Litr jedlého oleje, litr vína atd) - tyto recepty vyžadují nádoby v batohu řemeslníka, do těchto nádob se nalévá hotový nápoj. Je tak možné navařit menší než sudová množství různých nápojů.
S restartem raději počkám až u toho někdo bude, aby nerestartoval teď na noc, kdyby to nešlo (jdu spát).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Skok na fórum: