05.05.2011 v 02:36
Pro všechny: v prvním postu naleznete ke stažení chybějící unifonty (7-12) obsahující runy a podobné.
A pro Stiga: Každý gump, poslaný ze serveru může obsahovat HTML. Přidává se do něj pomocí metody
void AddHtml(int x, int y, int width, int height, string text, int color, bool background, bool scrollbar)
Pro Tvoji představu, dialogy v interakčním systému jsou zobrazovány pomocí HTML,
takže i v nich tučně nebo kurzívou zvýraznit text, nebo něco napsat pomocí run (viz. výše).
P.S. a obarvit text lze, i u standardního fontu pomocí hues - jeden příklad za všechny, v úvodní obrazovce je @Geo_MW vypsané takto:
<basefont type="standard" number="0" color="#39">@Geo_MW</basefont>
Text je tedy vykreslen starým fontem č. 0 s barvou hue č. 39 (viz. např. InsideUO).
Pokud by bylo color ve formátu #RRGGBB, vykreslovalo by se pomocí speciálně namíchané jednolité barvy (v RGB formátu), což by nevypadalo dobře :-)
A pro Stiga: Každý gump, poslaný ze serveru může obsahovat HTML. Přidává se do něj pomocí metody
void AddHtml(int x, int y, int width, int height, string text, int color, bool background, bool scrollbar)
Pro Tvoji představu, dialogy v interakčním systému jsou zobrazovány pomocí HTML,
takže i v nich tučně nebo kurzívou zvýraznit text, nebo něco napsat pomocí run (viz. výše).
P.S. a obarvit text lze, i u standardního fontu pomocí hues - jeden příklad za všechny, v úvodní obrazovce je @Geo_MW vypsané takto:
<basefont type="standard" number="0" color="#39">@Geo_MW</basefont>
Text je tedy vykreslen starým fontem č. 0 s barvou hue č. 39 (viz. např. InsideUO).
Pokud by bylo color ve formátu #RRGGBB, vykreslovalo by se pomocí speciálně namíchané jednolité barvy (v RGB formátu), což by nevypadalo dobře :-)